miercuri, 13 octombrie 2010

Pisugea

Deoarece ar fi fost culmea să ţinem minte ziua în care am adus-o acasă pe Pisugea - deși ea s-a opus și a jurat răzbunare - și din cauză că astăzi suntem indulgenți, am hotărât că e ziua pisicii noastre cu nume schimbător - de la neaoşele Grigore şi Sherkan, a evoluat armonios la explicitele Pisu Micu, Nenorocito, Pisugea, Dolfi Hitler şi Marş De-aici Măgarule. 
Aşadar, prin bunăvoinţa noastră, astăzi face 4 (sau cinci) luni... cu o pisică în halul ăsta de simpatică nici nu îţi dai seama dacă timpul se scurge mult mai lent sau noi îmbătrânim mai repede. Cu această ocazie am renunţat la tradiţionalele frunze, chitanţe şi zăpadă artificială şi i-am dat să mănânce mâncare adevărată, apoi am șters-o pe lăbuțe cu șervețelele parfumate mirositor pe care le urăşte cu zgârieturi adânci pe mâinile mele. Iar noi am băut o sticlă de vin ca să nu irosim evenimentul. 
Despre cum bea pisugea apă din parahele noastre atunci când nu suntem atenţi şi despre tentativele ei de evadare, puțin mai încolo... luna asta.

10 comentarii:

  1. Hei , la multi ani! Aniversarea ei e deodata cu a mea si amandrului! Noi facem azi 2 ani si 10 luni! :P Sa va traiasca!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ioana, e inceputul unui drum pe care eu vi-l doresc cat mai lung impreuna. si jinx al meu face o varsta maine...

    RăspundețiȘtergere
  3. laura, ce coincidentsa :P :))
    simona, spre deosebire de noi u chiar ai tinut minte cand face bietul motanel o varsta. noi a trebuit sa inventam...

    RăspundețiȘtergere
  4. stai linstita, ioana, si noi am inventat, ca n-aveam de unde sa stim cand e nascut, e pisoi abandonat. iisus e nascut pe 25.12? nu, e o cutuma.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aşa serios îi ...

    http://yfrog.com/3zareyouxj

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG, ce minciuna! pisugea noastra nu ne-ar da niciodata de gol!!! (nu ducea direct linkul :D)

    RăspundețiȘtergere
  7. hihi..o crescut mandra :) da'sa o vezi pe a mea cata ii..deja nu mai pot zice ca am pisicuta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu-mi dau seama, zic tot ca e mititica. si daca nu sunt atenta imi fura toata mancarea din farfurie!

    RăspundețiȘtergere
  9. asa de dragute is pisi astea..in poze !! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. E tare simpatica. Mi-a amintit de pisica mea Mitza si mai mult de atat, mi-a amintit de mine: cata liniste, cata joaca, cate zambete, cat rasfat pe capul nostru...

    RăspundețiȘtergere